این مقاله در مجله مطالعات بین المللی مدیریت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوریل 2012 به چاپ رسیده است. چکیده: در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراك شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه كسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملی .




خرید اینترنتی مشتری ,اخلاقی ,هزینه ,رفتار ,كسی ,وفادار ,هزینه مبادله ,مشتری به ,به چه ,چه كسی ,تئوری هزینه ,تئوری هزینه مبادله ,هزینه مبادله مشتری ,طریق تئوری هزینهمنبع

پروژه کارشناسی: مهاجرت،‌ حاشيه‌ نشيني و امنيت اجتماعي شهرها

رويكردهاي مكمل براي فرصت‌هاي بازارهاي خارجي اوليه

فیلم آموزشی روش حمله در شطرنج Attacking Chess Volume1- 2

دانلود 8 تا از بهترین کتاب های شطرنج الکساندر کوتوف

مدرسه 8

اگزوز برتر

تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی با رشنال رز

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

مجله سرگرمی کوکما مرجع کنکور ایران گیتی نشاط تولید سنگ آسیاب خوب و ارزان تخفیفان جاوید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر آریا98 مسائل اجتماعی WErsad